Pravidla poskytování poradenských, terapeutických, supervizních, koučovacích a vzdělávacích služeb

Mgr. Janou Divokou, IČ: 605 05 574, Sluhy 68, 250 63, Mratín, tel.: 603 347 250, e-mail: info@janadivoka.cz, bankovní spojení: 107-6374420277/0100 (dále jen poskytovatel)

Vážení klienti,
ráda bych Vás tímto seznámila s pravidly poskytování poradenských, terapeutických, supervizních, koučovacích a vzdělávacích služeb platnými od září 2024. 

  • Uvedené služby jsou realizovány zejm. ve dvou provozovnách, a to na Senovážné nám. 978/23, Praha 1 - Nové Město, budova D, 5. patro, místnost 511 a Pražská 298, 250 01 Brandýs nad Labem, ale lze smluvit i jiné místo setkání, které bude odpovídat charakteru služby. Konzultace jsou také poskytovány on-line. Na platformě se domlouvá poskytovatel s klientem individuálně.  
  • Pro využití poradenské, teraeputické, supervizní, koučovací nebo vzdělávací služby (dále jen konzultace) je potřeba se předem u poskytovatele telefonicky objednat. Pokud se poskytovateli nelze dovolat, lze poslat SMS, WhatsApp zprávu nebo e-mail, na které se poskytovatel bude snažit dle možností dpovědět. Kontakty jsou uvedeny v záhlaví tohoto textu nebo zde.
  • Klientovi, resp. zákonnému zástupci nezletilého klienta (dále jen klient) je termín konzultace vždy ještě potvrzen ze strany poskytovatele zprávou  přes WhatsApp nebo SMS ev. e-mailem v neděli před sjednaným termínem, resp. nejpozději 24 hodin před konzultací, pro klienty objednané na pondělí nejpozději v neděli do 19 hodin večer. Pokud klient potvrzení neobdrží, nelze předjednaný termín garantovat. Klient se v situaci, kdy neobdrží potvrzovací zprávu do uvedeného termínu, ozve poskytovateli prostřednictvím SMS, WhatsApp zprávy nebo telefonického hovoru. Klient je povinen zkontrolovat termín uvedený v přijaté zprávě a pokud se vyskytnou nesrovnalosti, zkontaktovat poskytovatele a vše upřesnit. 
  • Klient se dostaví v domluveném čase na předem sjednané místo konzultace. Má-li zpoždění, je vhodné upozornit poskytovatele. V případě zpoždění ze strany klienta není čas nijak kompenzován a není ani krácena platba za konzultaci. Dorazí-li klient bez omluvy déle než 15 minut po sjednané době, konzultace se ruší. Poskytovatel v případě, že klient bez domluvy nedorazí na konzultaci, nekontaktuje klienta, aby zjišťoval důvod absence. 
  •  Jestliže klient zruší sezení  3krát za sebou bez vážného důvodu nebo 2krát za sebou na sezení bez omluvy nedorazí, bude spolupráce s ním ukončena.
  • Pokud se klient nemůžete dostavit na sjednanou konzultaci, dá poskytovateli vědět (on resp. jeho zákonný zástupce), nejlépe prostřednictvím SMS, WhatsApp zprávy, telefonicky nebo e-mailem, a to co nejdříve po zjištění skutečnosti, že termín nemůže využít. Pokud klient nedorazí na konzultaci bez omluvy, bude mu naúčtována cena terapie dle platného ceníku, jako by se konzultace konala.
  • V ceně poskytovaných služeb je možnost vystavení zprávy z konzultací 1krát za rok. Jedná se o zprávu pro ošetřující lékaře nebo školu či jinou instituci, nikoliv popis výstupů z terapie pro klienta nebo jeho zákonné zástupce.  Poskytovatel si tímto ale vymezuje právo posoudit, zda je vystavení zprávy pro klienta užitečné a neporuší jejím vystavením etický kodex. Vystavení více než jedné zprávy je zpoplatněno dle platného ceníku
  • Ceník služeb je zveřejněn na stránkách poskytovatele zde. Cena může být sjednána i individuálně. Platbu lze provést hotově nebo po poskytnutí služby bankovním převodem na základě vystaveného daňového dokladu zasílaného klientovi zejm. v el. formě.
  • Spolupráce s klientem může být přerušena, pokud vznikne u poskytovatele dluh (není řádně uhrazena faktura) a klient se nedohone s poskytovatelem na odložení platby či splátkovém kalendáři. Poskytovatel po zjištění dlužné částky osloví klienta s upomínkou (zejm. přes SMS, WhatsApp či email). Nebude-li částka zaplacena do týdne od zaslání upomínky, bude spolupráce přerušena do zaplacení částky, případně i ukončena. 
  • Na některé služby poskytovatele se vztahují příspěvky benefitních programů zdravotních pojišťoven, zejm. VZP 111, ČPZP 205, OZP 207, ZPŠ 209, ZP MVČR 211, RBP 213. Podmínky jsou uvedeny na stránkách těchto zdravotních pojišťoven. Klient musí terapii nejprve uhradit poskytovateli a příslušnou zdravotní pojišťovnu posléze požádat o příspěvek. 
  • Klient konzultuje předem s poskytovatelem konání schůzky, pokud vykazuje známky infekčního onemocnění. V tomto ohledu prosím klienty o ohleduplnost a zvážení návštěvy v případě příznaků jakéhokoliv respiračního onemocnění. 
  • Je nepřípustné, aby v době konzultace byl klient resp. jeho zákonný zástupce pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných či návykových látek. Stejně tak nebude poskytnuta služba, jestliže klient přijde ve znečištěném oblečení nebo silně zapáchá. Pokud taková situace nastane, má poskytovatel právo konzultaci nerealizovat. Pokud se situace bude opakovat více než jednou, bude spolupráce s klientem ukončena.
  • Ve chvíli objednání poskytovaných služeb platí i souhlas se zpracováním osobních údajů. Klient souhlasí, aby poskytovatel zpracovával osobní a citlivé údaje, zejména jméno a příjmení, telefonické spojení a emailovou adresu, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pro případ, že bude klient čerpat příspěvky z benefitních programů některých zdravotních pojišťoven, bude potřeba uvádět i další informace, a to dle požadavků pojišťovny (zejm. RČ a adresu trvalého bydliště). Klient se zavazuje k tomu, že všechny poskytnuté údaje jsou pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně. Zároveň si je vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
  • Uvedené údaje budou zpracovány pro účely poskytování konzultací poskytovatelem, vystavování účetních dokladů, podkladů pro pojišťovny nebo vyžádaných zpráv a zasílání informací týkající se poskytované služby či aktuálních nabídkách poskytovatele.
  • Údaje zpracovává poskytovatel osobně a zároveň zabezpečuje jejich ochranu ve smyslu citovaného zákona. Osobní údaje budou zpracovány po dobu trvání poskytování služeb klientovi, resp. do okamžiku, kdy klient požádá o vymazání uvedených údajů. O vymazání uvedených údajů může klient požádat kdykoliv elektronicky na email info@janadivoka.cz. Poskytovatel se při poskytování služeb dále řídí Zásadami resp. Prohlášením o zpracování osobních údajů, které je umístěné na webových stránkách poskytovatele zde.

Odkazy na důležité dokumenty,  které se k výše uvedenému vztahují:
Etický kodex poskytovatele
Ceník služeb
Zásady zpracování osobních údajů

 

Objednáním služby bere klient tato pravidla na vědomí

 a zavazuje se k jejich dodržování.